A DIMENZIÓ Kölcsönös Biztosító és Önsegélyező Egyesület célja, hogy tagjaink, ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Az ügyfelek elégedettségének és bizalmának növeléséhez folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásaink minőségét.
Amennyiben Önnek szolgáltatásunkkal, ügyintézésünkkel kapcsolatosan ennek ellenére panasza lenne, azt az alábbi módokon jelentheti be:
- szóbeli panasz esetén
- személyesen az ügyfélszolgálati irodánkban (1119 Budapest, Fehérvári út 84/a.)
hétfő, kedd, csütörtök 08.00 – 17.00, szerda 08.00 – 20.00, péntek 08.00 – 15.00 között - telefonon a 06 1 371 2380 telefonszámon
- személyesen az ügyfélszolgálati irodánkban (1119 Budapest, Fehérvári út 84/a.)
- írásbeli panasz esetén
- faxon a 06 1 464 3599 számon
- elektronikus úton a panasz@dimenziocsoport.hu e-mail címen
- postai úton a 1509 Budapest, Pf.: 78. címen
Írásbeli panaszát levélben vagy a Panaszbejelentő nyomtatvány minta használatával tudja bejelenteni.
A jogszabályok 30 naptári napot biztosítanak a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, de mi minden esetben igyekszünk, hogy az ügyfél a választ a lehető legrövidebb időn belül megkapja.
Panaszt meghatalmazott útján is tehet, ez esetben a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.
Meghatalmazás minta panaszbeadványhoz.
A panaszügyintézés menetéről részletesebben a Panaszkezelési szabályzatból tájékozódhat.
Panaszkezeléssel kapcsolatos további hasznos információkat a DIMENZIÓ Kölcsönös Biztosító Egyesület felügyeleti szervének weboldalán is olvashat.